fbpx

Specialer

Marketingplan

Annoncering

SoMe

Content creation

Grafisk arbejde

Drone optagelse

Din all-in-one marketingløsning

Hos FREBIA udarbejder vi altid en 360° marketingstrategi, der tager udgangspunkt i dine behov. Det betyder, at vi planlægger og producerer annoncevideoer i dit lokalområde sammen med dig, uanset jeres geografiske placering i Danmark.

Derudover udarbejder vi et grafisk udtryk til jeres SoMe-kanaler på Facebook og Instagram, mens vi også opstiller og løbende analyserer den plan, som jeres SoMe-aktiviteter skal udspringe sig fra – vi kalder det et “flowchart”.

På den måde sikrer vi, at I altid ved, hvad der skal postes og på hvilke platforme, når I får et hus til salg, sælger et hus eller afholder åbent hus. Vi tilbyder naturligvis også selvsamme varetagelse af jeres SoMe-aktiviteter, så I kan koncentrere jer om det, som I elsker mest; at sælge boliger

Tilgang - Baseline og strategi

Marketingplan

Marketingplanen er det centrale punkt i hele strategien. Den indeholder altid en plan for annoncering og tilhørende videoproduktion samt en komplet plan for SoMe-aktiviteter og den grafiske stil hertil. Derudover et flowchart med eksempler på, hvad I kan og bør poste, når I får en bolig til salg, købsaftalen bliver underskrevet, overdragelsen finder sted, eller praktikanten har fødselsdag. Dette gør, at vi sammen skaber troværdighed, genkendelighed og en personlig relation blandt jer og målgruppen.

Annoncering

Kombinationen af Facebook, Instagram og Google annoncering sikrer dig, at du altid bliver set af din målgruppe, og samtidig gør du det nemmere for boligejerne at bestille en salgsvurdering, når tiden er inde til, at de vil sælge.

Facebook & Instagram

Google

Med 4 ud af 5 danskere på disse platforme hver dag er Facebook og Instagram de ubestridte bedst performende platforme, når det handler om at danne kendskab til sin ejendomsmægler forretning.

Opdatering eller ej, så har du stadig samme muligheder for at være lokalt tilstede og nå ud til din målgruppe, der hvor du aktivt må søge salgsvurderinger – også indenfor den nye radius på 15 km.

Google

Spring køen i søgeresultaterne over og hiv fat i de mest købe- eller sælgeklare brugere i din kommune. Når det kommer til at møde målgruppen, når de er allermest klar til at sælge deres bolig, så er Google dit foretrukne værktøj.

Med Google annoncering sikrer du nemlig, at du og din mæglerforretning er blandt de første i søgefeltsudvalget, når målgruppen søger efter en ejendomsmægler i din kommune.

SoMe

Jeres SoMe-aktiviteter bakker troværdigheden fra annonceringen op, mens annonceringen gør, at målgruppen i lokalområdet kontinuerligt får vist jeres budskab. Dermed efterlader I et personligt og professionelt udtryk, der skal være med til at danne troværdighed og tillid blandt målgruppen.

Hvis I ikke selv ønsker at håndtere SoMe-aktiviteterne, som indgår i marketingplanen, tilbyder vi naturligvis at varetage dette både på Facebook og Instagram.

Specialer - SoMe

Content creation

Når du skal annoncere, er det vigtigt med det rette video materiale, der afspejler jeres ejendomsmægler-forretning bedst. Derfor har vi inddelt videoproduktionen i fire faser:

Vi snakker sammen om, hvad I gerne vil fortælle målgruppen, og vi laver et udkast på en række scripts, der tager udgangspunkt i de ting, som plejer at fungerer godt i annonceformatet. Derefter retter vi i fællesskab annonceudkastet til, så I får formidlet det rette budskab.
1. Idegenerering
Efter vores content-dag går vi i gang med redigeringen. Her går vi ned i mindste detalje, så I skiller jer ud fra jeres konkurrenter. Lige fra ændring af annonceformater, tilføjelse af undertekster, logo, baggrundmusik og generelt alle de elementer, der gør jer unikke.
3. Redigering
Vi sætter en dag af til at mødes på jeres lokation og medbringer kamera, mikrofoner og andet nødvendigt udstyr. Vi indleder med at gennemgå scripts, lokationer og scener. Herefter optager vi de aftalte annoncefilm, indtil vi har det, som vi har planlagt.
2. Produktion
Når vi har redigeret annoncematerialet, fremsender vi alle videoerne til godkendelse. Når videoerne er godkendt, opsætter vi annoncerne og justerer løbende på, hvilke annoncer der er aktive for at opnå optimale resultater.
4. Opsætning

Grafisk arbejde

I takt med marketingplanen udarbejder vi fem forskellige udkast på et nyt stilistisk udtryk på Facebook og Instagram, så I bedre skiller jer ud fra konkurrenterne. Herefter vurderer I, om der er et af de fem grafiske udtryk, som kunne være jeres nye favorit eller, om nogle af elementerne alternativt skal kombineres. Vi justerer og retter til alt efter jeres ønsker og implementerer derefter det valgte udtryk, når I er tilfredse.

Skærmbillede 2022-09-20 135909

Drone optagelser

For at kunne tilbyde det bedst mulige produkt med de mest fangende og engagerende optagelser til din målgruppe, tilbyder vi også droneoptagelser.

Vores trofaste flyvende hjælper, er af modellen DJI Mini Pro 3 og laver optagelser i 4K 60 FPS. 

Drone optagelserne bidrager med større overblik og perspektiv over ejendommes lokation eller hvad boligområderne kan tilbyde den mulige køber.

Loyalitet

Vi sørger altid for, at vores partnerskab er eksklusivt, og derfor samarbejder vi kun med dig i de postnumre, hvor du aktivt må søge salgsvurderinger.

Troværdighed

Troværdighed i partnerskabet danner grundlag for vores gode kunderelation. Af samme årsag binder vi dig ikke til lange, uoverskuelige aftaler, men i stedet lader vi resultaterne binde vores partnerskab sammen.

Book et møde

Vi er altid åbne for at tage et gratis og uforpligtende møde. Tryk for at se vores kalender.

Kontakt os

Skulle du have nogle spørgsmål til vores service, er du mere end velkommen til at kontakte os.